پایان موقت ناپایداری ! هوا هم نیاز به نفس دارد . . . !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و  وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

 

خب ؛ برای بامداد و صبح شنبه همچنان در برخی نقاط بارش های پراکنده رو داریم و رفته رفته با تضعیف ناوه ، از تراکم ابرها در استان کاسته میشه .

با استقرار پرفشار در سطح زمین ، تا اواسط هفته آسمان استان به صورت صاف تا نیمه ابریه در برخی نقاط خصوصا دامنه ها گاهی ابری با احتمال ضعیف بارندگی پراکنده . دریا هم با کاهش تدریجی موج پیش بینی میشه .

تا اواخر هفته ، با استقرار پرارتفاعی که در زیر مشاهده می کنید ، افزایش نسبی دما رو خواهیم داشت و البته شبها نسبتا خنک خواهد بود .

برای آخر هفته پیش رو و یا اوایل هفته بعد تر ( روز های پایانی شهریور و یا روز های ابتدایی مهر ) با استقرار تاوه قطبی در شمال کاسپین ، احتمال ورود موج جدیدی از بارش ها به استان وجود داره که در این مورد طی روز های آتی بیشتر بحث خواهیم کرد :

 

 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای مهرارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید .

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آی پایین کلیک کنید .

 

 

 


هواشناسی بابلسر فورکا استان ,هفته ,استقرار ,میشه ,هواشناسی ,برخی نقاط ,استان مازندران ,موقت ناپایداری ,پایان موقت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تو بهترین خرید رو از ما داشته باش تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی بنفشه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پایگاه تخصصی نماز ااا این سایت شامل ترفند ها برای یادگیری بهتر و آسان تر دروس راهنمایی و دبیرستان میباشد لطفا دبیران هم به ترفند ها و فایل ها توجه کنند روزای جوونی چَروا( همان حیوان بارکش است)