8-به گفته های خود عمل کنید  به قول های خود متعهد باشید.

کلام شما تعهد می آورد. عمل کردن به وعده هایی که داده اید شفافیت کسب و کار شما را نشان می دهد و در عین حال به ایجاد اعتماد بین مخاطبین کمک می کند و در نهایت باعث جذب مشتریان می شود.

انتظارات مشتریان خود را مدیریت کنید به گونه ای که اطمینان حاصل شود که اهدافی واقعگرایانه با قابلیت برآورده شدن وجود دارند. با تداوم در پیغام دهی، مشتریان شما متوجه خواهند شد که باید در آینده نیز انتظار پیام های شما را داشته باشند.


نرم افزار حسابداری قیاس مشتریان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان نجفی رز لوگو ارزان سرا Tak-Mu3ic Digital Marketing ..... و دیگــــــــــر هیــــــــچ Raahblog طراحی سایت اردبیل فایل pdf روش شناسی سیستمهای اطلاعاتی دکتر حمیدیه