توجه به روابط با مشتریان بخشی حیاتی برای رشد یک کسبوکار موفق هست. در دوران خودکارسازی و نوآوری حاضر، توجه به مشتریان هرگز تا به این درجه حائز اهمیت نبوده است.
در هرلحظه، یک مشتری ناراضی میتواند عقاید خود را با تودههای مردم از طریق رسانههای اجتماعی و وبسایتها به اشتراک گذاشته و به شکلی منفی کسبوکار شمارا تحت تأثیر قرار دهد. به همین دلیل حتی بیش از همیشه ایجاد یک تجربه عالی برای مشتریان اهمیت مییابد تا از این طریق بتوان به گسترش روابط شرکت شما با مشتریان که ناشی از علاقه زیاد است کمک نمود.
نرم افزار حسابداری قیاس مشتریان منبع
درباره این سایت