4-به راضی کردن مشتریان ادامه دهید  پشتیبانی مداوم و خدمات ویژه پیشنهاد دهید.

اولین دلیل برای ریزش مشتریان نداشتن رضایت از خدمات مشتریان است. هر چه در توان دارید انجام دهید تا به بهترین روش ارائه به خدمات مشتریان را به شکل مداوم انجام دهید. پاسخگویی سریع و مشتاقانه و آماده بودن برای ارائه یک پیشنهاد ویژه و یا دادن تخفیف با امید بیش ی به مشتریان می‌تواند راهکارهای مناسبی باشند.


نرم افزار حسابداری قیاس مشتریان ,دهید ,خدمات ,انجام دهید ,خدمات مشتریان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش تبلیغات Sbobetlive88 closed هنر نزد ایرانیان است و ببس NeuroMarketing iranbollywood دانلود رایگان فیلتر شکن | فیلتر شکن کامپیوتر | اندروید پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان