جولان خورشید در آسمان مازندران ! انتقام از سرما !

 

با یاد و نام خدا ؛ عرض سلام و  وقت بخیر دارم خدمت تک تک همراهان عزیز هواشناسی مستقل استان مازندران

 

خب ، طی روز های آتی شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات و مناطق ابری خواهیم بود که بعد از ظهر رشد ابر رو در ارتفاعات خواهیم داشت با احتمال رگبار های پراکنده بهاری .

برای پنجشنبه و جمعه ، با تقویت پرارتفاع در تراز میانی جو ، شاهد افزایش محسوس دما در استان خواهیم بود که در جلگه بعضا احتمال مه وجود داره اما خصوصا در ارتفاعات گاها وزش باد گرم رو هم خواهیم داشت و همونطوری که در تصویر زیر مشاهده میشه ، برای بعد از ظهر جمعه هوایی گرم رو در استان خصوصا جلگه خواهیم داشت .

 

 

برای شنبه و یکشنبه ، با استقرار مرکز کم ارتفاعی در قفقاز و عبور امواج کم و بیش ناپایدار تراز میانی و فوقانی جو از استان ، ضمن افزایش ابر ، وزش باد ، افزایش موج دریا ، شاهد کاهش دما و رگبار های پراکنده در برخی نقاط خصوصا غرب استان خواهیم بود .

مجددا بعد اون ، حداقل تا اواسط هفته آتی جو نسبتا پایدار خواهد بود در استان .

 

عزیزان ؛ ممنون میشیم در وب ما عضو شوید ، نظر دهید و در مباحث عمومی هواشناسی ما شرکت کنید و هوای مهرارتون رو گزارش کنید . چون خیلی مطالب هم اونجا گفته میشه . منتظر پاسخ گویی به سوالات شما در بخش نظرات هستیم .

 

با ما همراه باشید .

 

ˇˇˇˇˇˇˇˇˇˇ

 

برای مشاهده کانال هواشناسی استان مازندران بر روی آی پایین کلیک کنید .

 

 

 


هواشناسی بابلسر فورکا استان ,خواهیم ,مازندران ,خصوصا ,هواشناسی ,افزایش ,خواهیم داشت ,تراز میانی ,استان خواهیم ,استان مازندران ,آسمان مازندران ,آسمان مازندران انتقام منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شعر ها و ترانه ها/ رستم رسولي دانلود آهنگ و موزیک و موسیقی و ندا و صدا دورهمی فروشگاه سایت بلاگ بیست انجمن راشنبلاگ رسا دکور تدریس خصوصی